Acum vreo trei săptămâni am început să mă gândesc să îmi schimb televizorul. Şi mi-am întrebat prietenii de pe Facebook dacă îmi pot recomanda un smart TV. Postul a generat discuţii aprinse între fanii diverselor mărci de televizoare şi a calităţilor aferente, iar eu am avut doar de câştigat. 🙂

Postul l-am scris miercuri după amiaza, iar joi dimineaţa am primit un telefon de la o agenţie de PR , The Practice, în care mi se cerea aprobarea să-mi trimita un TV in probe. Şi uite aşa m-am trezit după două zile cu doi curieri (pentru că unul nu făcea faţă) şi o cutie imensă la uşă. Este vorba despre Samsung Smart TV LED Seria 8000, 138 cm diagonală. 🙂

Mi-a plăcut tare mult atitudinea celor de la agenţia de PR. Oamenii au găsit o oportunitate, au făcut rost de numărul meu de telefon şi au acţionat. Datorită acţiunii lor, zeci de prieteni care au trecut în cele două săptămâni pe la mine au vazut device-ul. Cele mai tari faze au fost la meciurile de fotbal când, în loc să bârfim echipele, căutam să vedem ce aplicaţii are televizorul.

Televizorul cu o diagonală de 138 cm îţi dă o senzaţie anume de viu, culorile sunt foarte echilibrate, se mişcă reprede, sunetul este bun, are şi opţiuni de 3D pe care nu le-am încercat pentru că nu avem ochelari, dar bănuiesc că e foarte interesantă senzaţia, şi o grămadă de aplicaţii. Televizorul răspunde la comenzi vocale, schimbă aplicaţii în funcţie de cum mişti mâna, are setări speciale pentru sport, doar cafeaua nu o face dimineaţa J. Nu ştiu cum sunt alte Smart TV-uri de pe piaţă, dar acest Samsung m-a cam dat pe spate.

Felicitări, încă o dată celor de la The Practice pentru modul în care fac PR. Bravo!

PS Vă recomand o carte pe care am citit-o acum vreo 10 ani şi care m-a ajutat destul de mult în meseria pe care o am: “Căderea advertisingului şi ascensiunea PR-ului”, autori Al Ries & Laura Ries.


Leave a Comment

Your email address will not be published.

*