V-aţi întrebat care este impactul produselor pe care le folosiţi? Orice fel de produs, de la cosmetice, la maşina pe care o conduceţi sau la alimentele pe care le consumaţi. O calitate mai bună a vieţii nu înseamnă o amprentă mai mare asupra mediului, o spun chiar specialiştii.

Marţi, 6 decembrie 2011, într-un loc superb din Bucureşti, “Le Theatre”, de pe strada George Enescu, Unilever, una din cele mai mari companii din lume (peste 2 miliarde de persoane folosesc zilnic produsele lor) a lansat ”Planul Unilever pentru un stil de  viaţă durabil”. O conferinţă foarte interesantă pe care am prezentat-o, fiind un subiect care mă interesează în mod deosebit.

Nu pot să vă povestesc în cateva rânduri tot ce îşi propune Unilever, dar vă invit să citiţi planul. Pe scurt, obiectivele foarte ambiţioase ale Unilever privesc:

– reducerea la jumătate a amprentei produselor Unilever asupra mediului

– peste 1 miliard de oameni vor fi ajutaţi să ia măsuri pentru a-şi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine

– aprovizionarea, în proporţie de 100%, cu materii prime agricole provenite din surse durabile.

 


Leave a Comment

Your email address will not be published.

*