Ogilvy Group România una din cele mai mari agentii de publicitate din tara a anunţat pe 19 octombrie 2009 lansarea unei noi specializări, unice pe piaţa locală de comunicare, OgilvyEarth, cu scopul de a susţine companiile din România în dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business şi a unor programe de comunicare orientate către viitor.


Ogilvy Earth România reuneşte specialişti ai grupului Ogilvy cu experienţă în comunicare, relaţii publice, digital, marketing, interactive, activation şi este condusă de Alina Stanciu, Managing Director Ogilvy Public Relations, împreună cu Loredana Caradimu, Business Director Ogilvy One.

Cu ajutorul instrumentelor sale de lucru – Landscape audit, Eco-audit, The Lab şi IQ mapping – OgilvyEarth oferă partenerilor săi servicii de consultanţă strategică şi soluţii de comunicare specifice.

Pentru ca fac si eu parte din acest proiect ( prin The Lab) am sa ma opresc un pic asupra acestei parti.

The Lab reprezintă un grup de experţi din domeniul economic, social şi al protecţiei mediului a căror misiune este de a susţine companiile din România în definirea unei viziuni sustenabile asupra business-ului dezvoltat pe piaţa locală. Rolul lor este acela de a inspira şi de a da o direcţie solidă companiilor preocupate de sustenabilitate.

Experţii care au confirmat participarea în Ogilvy Earth Lab până în prezent sunt:


Corneliu Belciug „Green Report”, Dragoş Bucurenci Asociaţia MaiMultVerde, absolvent al primei promoţii de brokeri din România, Bogdan Florea Brennan Research and Consultants. Cu o experienţă de peste 20 de ani în domeniul comunicarii interne şi al gestionării reputaţiei,  Michael Frankenburg expert in comunicare interna si gestionarea reputaţiei, Eugen Hriscu terapeut şi formator în domeniul adicţiilor, Doru Mitrana Director Executiv al Asociaţiei MaiMultVerde. Mircea Mocanu United Nations Development Programme în România. Cu o vastă experienţă în domeniul juridic, Francisc Peli este Managing Partner PeliFilip, Andreea Roşca Director Business Press în cadrul trustului Realitatea‑Caţavencu, realizator, editor şi prezentator la The Money Channel şi editorialist al săptămânalului Money Express, Radu Soviani. Luminiţa Tănasie este Directorul de program al WWF Dunăre-Carpaţi România, Mircea Toma Preşedintele Agenţiei de Monitorizare a Presei şi membru al reţelei Reporteres Sans Frontieres, Vlad Tudosie Ad Sales Director România,  Discovery Networks Europe, Alexandra Ţigănaş directorul canalului Discovery în România , Bogdan Voicu iniţiatorul proiectului Romanian Bloggers Community

Sper din tot sufletul ca acesta sa fie doar inceputul si impreuna sa concepem si sa ducem la bun sfarsit cat mai multe proiecte frumoase pentru companiile din Romania.

La multi ani Ogilvy Earth!


2 Replies to “Ogilvy Group lansează OgilvyEarth”

Leave a Comment

Your email address will not be published.

*